مشکل مادربرد نیست . محدودیت های چیپ p55 هست . که باید موقع خرید رم . سایت گیگابایت و لیست qvl رو چک میکردید . رم کینگستون هایپر بلو با ولتاژ کاری 1.65 مناسب بردهای p55 نیست .
پس تنها راه حل تعویض مادربرد و سی پی یو و رم باهمه
هرکاری غیر این موقتو بیخودیه

دانگیرد بایوس مشکل ایجاد میکنه؟